Ikea

Under en jobbhelg kan man bli gode trött i skallen, så kanske behöver belöna mig själv med nå roligt så nu under rasten så hade jag tänkt sova en stund men fastnade givetvis på Ikeas sida och har nu klickat hem en massa nya saker. Så längtar till de kommer så man får pyssla till de hemma lite. Alltid roligt med nya saker! Sen så blev mitt jobb vik lite längre så min sist jobb dag blir 18 mars istället och efter de ska jag börja måla om lite hem. Finns två rum som behöver lite extra kärlek så får se hur länge de tar innan jag får nästa vik, kanske hinner man klart rummen innan! Nu ska jag dura medans jag fortfarande har rast, hörs så länge!


tossemor
2016-02-21 @ 21:52:25

Asså den 26 februari öppnar Ikea i Umeå, så du vet nära till mig då du ändå ska på Ikea. Du vet jag har ju inte fått se tösen än ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0